Kladdkaka!

Sedär ja! Då har jag bakat lite idag med. Var sugen på att göra något medan jag pratade i telefon med diverse speciella människor :) Nämner inga namn men...
En bild säger mer än tusen ord!
I vilket fall så har denna dagen varit allmänt konstig. Vi var i skolan och hade handledning ang. bildmanus och sedan skrev vi våra dialoger. Imorgon kommer resten av filmgruppen hem till mig för att filma. Jag ska på möte med Christina efter lunch och har bara gjort den ena uppgiften jag ska redovisa för henne imorgon. Dags att sätta igång kanske? 
Emil var här förut och lämnade en tröja till mig, som jag tror är Clibbes, och vi drack kaffe och jag tvingade ner lite kaka i hans hals. Det är så man gör för att ha en ursäkt till att själv fika. Tvinga andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0