Snart över!

WAAAAAAAH! Väntan är snart över! :D
Nu är jag sådär överpepp. Har varit hemma i en halvtimma typ och fått i mig lite mat och tittar på Gossip Girl. Jag ska städa upp och diska innan jag sätter igång med plugget. Det blir att försöka skriva manus till min podcast för att sen gå över till att läsa inför litteraturseminariet om två veckor.
Hittade en massa bilder från Headbangers Night så när jag blir uttråkad har jag att göra! Har fått tillbaka min glöd när det kommer till redigerandet så jag ser fram emot att ta tag i det. Det har jag inte gjort på riktigt länge. :D
Klockan åtta går jag hemifrån ikväll för att möta upp Alex på stationen och visa honom Nybro från dess bästa sida. Hur det nu ska gå till..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0