Syskonkärlek.

Jag säger det alldeles för sällan till honom men jag älskar min bror något otroligt. Särskilt efter allt som har hänt.Han betyder något för mig som ingen annan någonsin kommer att göra.

Så tror jag att det är för de flesta syskonpar världen över. Att man kan inte ersätta varandra. Visst familjebråk hit och dit men jag tror att de flesta vill lösa dessa konflikter eftersom det är ens familj det gäller, ens egna kött och blod. Någon som är i en unik relation till dig själv.

Det gör mig så oerhört upprörd när jag tänker på alla de gånger jag kallat min bror för idiot, ointelligent, arrogant eller självisk. Jag skulle aldrig kunna leva med vetskapen om att jag har sårat mitt egna syskon, den enda personen i världen som gått igenom samma saker som jag, sett världen på samma sätt. Han är den enda som verkligen förstår mig när jag pratar om jobbiga saker, för att han har varit med om dem på exakt samma sätt som jag.

Markus, jag älskar dig och vill alltid finnas där för dig.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Fint!!!!!

2011-09-25 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0