Sentimental.

Ja, än en gång sitter jag här i Nybro och är sentimental. Som sagt lämnade jag Alex innan idag, senare konstaterade jag att jag känner mig alldeles för hemma på alldeles för många platser. Nybro är mitt hem för tillfället och jag trivs här och i skolan, Anderstorp/Gislaved kommer alltid vara hemma så länge familj,släkt och vänner finns kvar, sen har vi Sundbyberg/Sthlm där Alex är (need I say more?). Det skumma är att jag längtar tillbaka till Falun numera, jag saknar den fina naturen (skogen) och alla roliga människor jag fått lära känna där. En annan plats jag känner mig som hemma i är Göteborg, antar att det är för att jag alltid åkt dit och shoppat, har kusin där och numera bor ju Clibbe och Ema där med. Sist men inte minst längtar jag efter Jönköping, staden där mitt liv började på något sätt.

Jag saknar er alla och jag hoppas att kunna få träffa er snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0