Sommarlov.

Ja alltså, jag vet att jag inte bloggar mycket men det verkar som att hela bloggvärlden står stilla nu så då får jag väl ta en för laget.
Vi har nyss kommit ner till Stockholm igen efter två veckor uppe i Dalarna och en vecka nere i Småland. Det som återstår av sommaren nu är att ta vara på kvällarna med Alex och råplugga på dagarna. (Jag har inte pluggat än den här veckan).
Till hösten kommer jag inte bara läsa min vanliga lärarutbildning utan en extra kurs i engelska, vilket är en bit på vägen att få undervisa i det också. Så hösten 2012 blir en språkhöst, svenska på heltid på campus och 15 hp på låg fart på distans.
Nu ska jag lipa lite åt Extreme Homemakeover.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0