Stressen!

Har haft en riktigt bra helg i Stockholm men nu väntar skolan och stressen. Om 45 minuter ska vi förbereda vår redovisning inför imorgon och sen ska jag skriva mitt enskilda arbete. Det har kommit många bittra ord ur min mun angående den här kursen och jag står vid dem.

I vilket fall, jag och Carro åkte upp i fredags och när jag kom fram och plingade på dörren till Alex hörde jag bara "domp-domp-domp". Han hoppade på ett ben för att ta sig fram. Resten av kvällen myste vi bara för att sedan på lördagen bege oss till Vällingby för att fira DB som har fyllt 25. Sjukt galen kväll med mycket skrälande sång, skratt och sprit.
Söndagen var bara slapp, Carro kom förbi och vi gjorde vår del av grupparbetet, käkade pizza och var sega. Måndagsmorgonen var fin men det är jobbigt att åka sådär och lämna Alex hemma bara.
När vi närmar oss Småland ringer jag Agneta och vi svänger förbi Oskarshamn i några timmar.

Nu ska jag lägga till Lina, Ronja och Bella på Skype så vi kan få något gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0