Design.

Japp, blir lite ändringar här och så japp!
Byter ut färger, teckensnitt osv.. långt ifrån klar men det blir som det blir :) Ni får hålla till godo med det här så länge. Först nu som jag orkat sitta och pilla med det, så småningom kommer en ny header med. Nu när jag har min kamera här och allt!

Idag har jag vart i skolan för att sedan komma hem och prata i telefon. Tror jag har pratat i telefon två-tre timmar idag. Karroh, Emil, Louis och Nina har vart där i andra ändan. Verkar som att jag åker till Växjö om två veckor för att bada lite med Nina :) Båda fick sitta och stämma av i sina kalendrar för att hitta en helg som matchade.. känns lite sådär :p

Nä, nu ska jag sova!
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Olafselina

Very nice site. Well laid out.

2012-01-16 @ 11:44:04
URL: http://olafselina.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0