Smiley.

Sitter vid Karrohs laptop nu, välkommen till skeva tangentbordet nummer ett! Det är böjt, som när man ritar en glad mun. WTH?! Varför undrar jag? haha

Ska göra lite ärenden nu på morgonen och sen blir det in till Kalmar och göra ett grupparbete av okänt slag.

Efter att Karroh kom igår handlade vi massvis med chips, godis och alkohol. I kylen står det nu tre olika sorters vin och en liten flaska Bailey's. Myskväll nummer ett ikväll! För övrigt är jag jättepeppad inför imorgon, då ska jag få träffa Rolle igen! Inte bara att träffa folket från gymet utan det är tävling. Blir lite back in buisness, har ju inte vart på en tävling sen DM förra året, vilket blir nästan ett år sedan.

Jaja, nu sminka mig och sen göra något nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0