ZzzZzz 2.0

Jag avskyr att stiga upp så himla tidigt som jag gjorde idag. Det får effekten på mig att jag är helt utslagen där runt åttasnåret på kvällen. Jag tror att jag ska fixa ner Lejonkungen eller kanske Törnrosa. Jag måste ju ha en mysig film att titta på när jag ska testa mitt nya mintté som jag köpte innan!

Jag måste även tipsa om Gerdas, stället där jag köpte té. Har handlat där förut, de har verkligen personal som vet ALLT om té.
-Hej, jag skulle vilja ha ett té som passar att dricka på ljumma sommarkvällar. Har ni det?
-Ja, det har vi! Du kan välja mellan det här, det här eller det här, jag skulle rekommendera det här. Fast du kanske tycker bättre om hallon? I sådana fall ska du köpa det här.

Och så köper man det téet som de tror passar kunden bäst och när man testar det så smälter man av lycka. De kan verkligen matcha rätt té till rätt person.

Gerdas finns på två ställen i Kalmar och om jag inte missminner mig finns det i Växjö också? Vågar inte lova men jag vet att de har en liknande butik där i vilket fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0