Too little.

oh. my. god.
Jag är trött om dagarna, gårdagen blev helt förskjuten då jag försov mig fast inte kom för sent.
Är så himla trött på eftermiddagarna efter vfu'n så jag vet inte vad jag ska ta vägen! Det är ju lätt värt det eftersom klassen jag är i är helt fantastisk. :)
Idag har vi mest varit ute haft vatten-temadag och plockat blommor som nu ligger i press. Rätt mysigt faktiskt, måste säga att min nya tjocktröja gör sitt jobb!
Ikväll ska jag skriva workbook, baka pizza med Emil och test gå mina kängor jag vann på Tradera. Först ska de bara hämtas ut! Fick även mail från Sweden Rock-shop om att min klänning har skickats! F to the A to the BULUOS!
På fredag åker jag till Sumpan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0