Sjukling.

Okej, för att vara ärlig så började jag och Emil tjafsa med varandra över att jag gjorde en sjukt liten onödig grej som egentgligen borde involverat en liten gnutta disk. I vilket fall, både jag och han blev skitförbannade på varandra och jag vet inte riktigt varför men det slutade med att Emil storstädade köket! haha
Vi är inte arga längre och gick och la oss som vänner så inget att tänka på men åh, jag ska dammsuga idag T_T


Fastän jag är sjuk så är jag så himla glad. De senaste veckorna har jag börjat glädjas åt Emil varje gång jag ser honom, tänker på honom eller pratar med honom. Antingen så är det för att, nä jag vet inte vad annars det skulle vara förutom att på måndag så har vi varit tillsammans i fyra år. Jag har verkligen inte hängt med alla dem åren, vart fasen har de tagit vägen? Jag är så himla glad över dem i vilket fall. :)

Haha oj, keke inlägg men det bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0