Torka.

Nä allt har vart lite borta i min värld nu. Ehm, ah. Lämnade in hemtentan i lördags sen var det Korsis med massa folk, för att vara jag så var jag väldigt social. Detta betyder att jag pratade med typ ter personer som jag aldrig träffat förr. Inte så många, men framsteg :D
Det var många som var jättefina på maskeraden, Gohar var Audrey Hepburn från Breakfast at Tiffany's, Shrek var en präst, sen hade vi Dennis som var en gammal gubbe och Tobias(?) som var Farbror Barbro. Haha de var sjukt fina när de skakade rumpa! :D

Var i skolan i måndags och sämre föreläsning har jag inte haft sedan högstadiet. Läraren påminde så mycket om Kaj att det var löjligt.

Emil åkte hem igår och jag är ensam i Nybro tills Karro kommer hit imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0