Ehm...

Ja det där med att plugga. Hum. Går sådär va ><
Blir kansk lite spontansamarbete med Sanna ikväll, fick ett fint sms innan :
-Jag tycker vi borde prata fotografier ikväll, bara för att det var längesen.
-Ja, varför inte :)
-....
-Jag tänkte bara på typ.. vad är det alla bilder har gemensamt? Vad kan man med säkerhet säga om en bild och upprepa på alla andra. Ava moment, yo.

Då tänkte jag att det passar ju mig perfekt, förra och förrförra föreläsningen har jag skrivit en massa frågor och noteringar i marginalen. Perfekt för en sån här kväll. Det blir nog lite vin, analys, eventuellt till och med lite wb-layoutande :)

Courtney Love och Kurt Cobain - David LaChapelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0