Dagen efter.

Nu sitter jag här igen, måste fylla på kaffekoppen innan jag ska börja färglägga min andra day of the dead-döskalle. Jag vet inte vad som hände igår men jag drack två glas cola och sen var det ON BITCHES! haha! Höll på att driva Emil till vansinne när jag tvingade honom att sitta i soffan och underhålla mig. Jag skrattade iofs av minsta lilla och grät en del glädjetårar. 

Idag är jag fortfarande speedad, men kan ju vara antingen för att jag fortfarande har sockerrus eller för att jag har sovit lagom länge ^^



Kommentarer
Postat av: louise ström

Hade du inte varit rätt nere ett tag? när jag går från nere till uppåt igen brukar jag bli sådär hyper med.

2011-05-21 @ 16:26:58
URL: http://becauswhynot.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0