Film, lite mer film och ja, en släng film till.

Igår var det verkligen en dag i filmens tecken. Dagen började med att vi åkte till Monokrom i Kalmar för att gå på Reaktor Sydosts filmfestival TellUs. Där bjöds det på både frukost, lunch och inspirerande föreläsningar! Just i år hade de riktat in sig på film (kultur) i skolan så det passade oss perfekt!
Efter att ha kommit till Nybro sprang jag och Carro igenom Systembolaget för att ladda upp inför dagens bravader, åkte hem till mig, fick en smärre utskällning och var sitt finger av någon slags granntant, åkte hem till Carro för att klappa katterna och filma två scener.
På kvällen gick jag och mötte upp finaste Alex och vi gick hem till mig och lagade mat och bakade bröd. Jag försökte sen titta på senaste POTC-filmen men jag tror vi somnade rätt snabbt! Nu är klockan snart åtta och jag har varit vaken i nästan en timma.
Morgonplanen är att dricka kaffe, äta frukost och läsa på inför litteraturseminariet på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0