Lite av varje.

Jaha, eh. De senaste dagarna har varit "fyllda" av massor av grejer, typ som pajbakning, mys med Alex, yatzyspelande och uthämtandet av en ny ful bh. Japp! Egentligen skulle jag pluggat i helgen, båda gjort hemtenta, komplettera rapporten och läsa på inför den nya kursen MEN det råkade komma en pojkvän ivägen plus att jag inte har fått mina kursböcker. Hm.
Det enda konstruktiva som gjorts är att jag packade tre flyttlådor som jag och Carro körde ner till henne (blivande oss).

Idag ska jag försöka packa ner kläder som jag inte använder och städa undan så att jag kan packa ner resten av de grejer jag har här i Paradiset.


Mina favoritpojkar i sitt esse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0