Inför..

.. kursavslut (typ) och en helg i Stockholm.
Idag har vi nästsista redovisningen på didaktik-kursen. Nästa gång vi har schemalagd tid är på onsdag och då är det kursavslut, redovisningar och föreläsning. Jag förstår inte riktigt hur vi ska hinna med allt! Efter lunch styr jag och Carro bilen norrut ut med slutdestination Stockholm, Carros är Tullinge, min är Sundbyberg. Där väntar Alex på mig med en illa stukad fot, därför ingår kryckor i min packning.
Japp, jag ska ta mig från Tullinge till Sumpan med vandringsväska och ett par kryckor. Awkward! Tur att det inte är det värsta man sett på pendeln!
Vi skulle egentligen gått ut ett gäng och ätit ikväll men eftersom Alex knappt kan sitta utan att döda sin fot så struntar vi i det. Imorgon däremot hoppas jag att vi kan ta oss till en födelsedagsfest. Någon som vet vad taxi mellan Sundbyberg och Vällingby kan kosta?
Nu ska jag packa klart mitt sista, äta frukost och bädda sängen. HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0