Förlåt!

Förlåt för att jag inte har skrivit något på flera dagar. Det blev en sjukt tidig fredagsmorgon som senare mynnade ut i tenta, eftersnack och tågresan till Skåne.
Här i Hässleholm har inte många barn blivit gjorda ska jag säga! Jag och Louis har spelat Skip-Bo och töntat oss. Idag var det shopping som stod på schemat, har handlat en nyårsklänning jag. Hon köpte sina julklappar.

Vi var och åt sushi på en asiatisk restaurang. Jag var jävligt skeptisk för att vara ärlig men det var verkligen jättegott. Inte lika gott som på Kama eller Moshi Moshi men sjukt gott för att inte vara en sushirestaurang!

Den här kvällen har vi myst med kaffe, te, skip-bo och julmusik. Vi slog in lite julklappar och då åkte min julplaylist på fortare än kvickt ,som mormor hade sagt.

Louis är i duschen nu och sen ska vi göra lite ansiktsmasker och annat tjejigt. Planen imorgon är att shoppa lite till, jag ska byta en bh och Louis ska köpa sina sista julklappar.

Jag kommer nog inte blogga något mer denna helgen, jag kommer hem till Nybro någon gång på måndag så förhoppningsvis blir det något då. Jag tänker iaf lägga upp lite bilder från helgen.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0