HemHemma!

Ehm ja, internet i mammas nya lägenhet suger apapapapa så därför kommer jag inte blogga allt för ofta. Har inte tålamodet till att vänta.
Hitills har jag kommit hem, träffat Ema, spelat Wii med bror och hans flickvän, firat min brors födelsedag med släkten(farmor och fastrar) förkrökat med bror och hans kompisar, åkt till higgins, träffat Edvin och Robert, varit bakfull, träffat Rolle två gånger, pratat i telefon med Sanna, visat min ena faster och hennes man min tatuering, busat och gosat med hundarna. Ja, det var nog allt.
Imorgon ska jag till Gärdet och hälsa på Ava och Bob, sen fika hos Farmor, kanske fika med Emils mormor om hon är hemma. Förhoppningsvis ska jag träffa Sanna också.

Nu blir det lite mer Wii! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0