Lupp.

Sitter och väntar på att klockan ska gå. Ska in till skolan snart, har den nästsista LUPP-föreläsningen. LUPP står för läraruppdraget, tror jag. Eller jag är rätt säker haha!
Den kursen går iaf ut på att lära sig vad en lärare är, gör och borde göra. Vi har fått svara på olika frågor som tex "vad är en bra lärare, vad är kunskap"? Och liknande. Sånt som jag tycker är väldigt intressant. Vi har även fått planera fiktiva skolprojekt och lektioner som utgår från kunskapsmål och läroplaner.

Tycker det är skitkul att vi fått börja med det redan nu, jag menar vi har bara gått fem (?) veckor av fyra år... ^^

Nä, borsta tänderna och sen ska jag springa! Kommer blogga mer ikväll, slutar rätt sent tror jag.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0