Släkten!

Okej, jag steg upp kvart över elva och har redan fått samtal av min moster och mamma. Verkar vara släktringar-dagen idag? ^^ Ska också ta tummen ur och skicka min adress till farmor idag. Så hon kan skicka födelsedagskort! :)
Önskar att jag hade tid att åka hem nästa vecka så jag får tatuera mig, men ah, brorsan har fått den tiden istället. Synd att jag inte kan vara med dock. Vill se honom lida! Moahahahahaha!

Emil var hemma halv sex imorse... Jag var mindre glad och idag väckte han mig genom att starta sin mobil som både vibrerar och plingar när den sätts igång. ><
Skulle ju tittat på Percy Jackson....-filmen men fan, blev alldeles vettskrämd typ tio minuter in i filmen. Kastade mig över datorn och fick stänga ner för att inte få panik. Vågade inte titta ut genom fönstrena knappt, fick ringa Karroh när jag skulle röka för jag vågade inte vara själv i mörkret ^^

Ska göra frukost och försöka titta på den nu när solen skiner igen.


Såg en fin nyhet precis nyss!

Kommentarer
Postat av: pia karlsson

Hej älskling !

Jag har hittat alexandras nya bloggadress om du vill ha så får du den här. Hon har lagt ut lite bilder från pajala och på eva och gerhards muminstolar :D

så här har du den ....... http://theoutdoortype.blogg.se/index.html

puss puss

2010-10-03 @ 12:00:35
Postat av: Emelie

Ja, jag har hennes blogg :) Har redan sett stolarna, de är astuffa :)

2010-10-03 @ 13:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0