Home sweet home!

Åh! Härliga hemma!
Igår var en galet härlig dag!

SOSSO ÄR I SVERIGE, I ANDERSTORP!

Världens bästa Sofie kom hem igårnatt och sen cruisade vi runt i trakterna och överraskade folk, jag, hon och Carroh!
Allas reaktioner var så fina! Åh, Sosso! <3



Idag ska jag fika med Robban och Dennis för att sen åka hem till Sosso och titta på bilder från hennes senaste åtta månader.

Jag vet inte riktigt vad det blir till helgen men många erbjudanden om grillning och öl. Haha! Story of my life på sommaren. Jag ska även träffa Jossan på ett hörn. :)

Nu blir det en skön dusch innan jag åker iväg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejhej! Jodå jag är hemma och ses gärna :) Jag ska jobba hela sommaren och vet inte riktigt än när jag kommer att vara ledig men det kan vi höras om längre fram!

2011-04-14 @ 12:04:57
URL: http://theoutdoortype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0