Andas ut.

Just nu sitter jag i min egna säng, i mitt egna hem och sorterar mina grejer. MIG! MIN! JAG!
Eller jag ljuger lite, jag tog en liten paus i att sortera fotografier för att blogga. Det är nu jag andas ut. HEla veckan har varit rätt hetsig. I tisdags fotade jag ju och packade. I onsdags flyttade jag. Emil och Slabbe hämtade upp mig vid halv åtta och strax efter tio var vi i Nybro. Vi packade mina grejer för att sedan städa det mesta och flytta in mig på Jakobsgatan 18b.
Flyttstöket har gått väldigt smärtfritt och det jag behöver göra nu är att sätta upp tavlor och skaffa balkongmöbler. Ska skaffa en skrivbordssoptunna och en hylla med.
Jag tänker vara så fräck att jag hänger upp mina egna fotografier på väggarna!

Rummet. Till höger står Lisas femtiotalssoffa som är helt underbar. Till vänster skymtas ett oerhört fint bord.

Det fina köksbordet med det fina tyget. Till höger kommer ljuset från balkongen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0