Första skoldagen.

Idag var första dagen i skolan på två månader och jag är redan sjukt stressad över allt som ska göras. Som "tur" är ska första uppgiften redovisas på fredag. Känns bra.
Imorgon är det introduktion på Modernismen och Konstpedagogik, på onsdag börjar vi med ett måleriprojekt som ska redovisas tisdag v. 2. Dagen innan den redovisningen ska rapporten in och opponeringen påbörjas. Vi hade även allmän rapporthandledning idag och det känns rätt bra inför det i vilket fall. Jag fick rådet att gå igenom mina bilder för att bestämma om jag ska ha ett alllmänt eller genusperspektiv på min rapport.


Jag har för övrigt städat lägenheten och tänt en massa ljus. Nu ska jag göra broccolipaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0