Landsbygdshelg.

Den här helgen har varit galen, den har gått i glädjens och alkoholens tecken. Igår när jag kom hem halvdäckade jag direkt i sängen och bävade/längtade efter att duscha. Jag orkade inte riktigt resa men insåg att jag verkligen behövde det. Har aldrig känt mig så len som efter igår.
Vad gjorde vi då? 
Jo, i fredags var vi nästan hela gänget samlat i Örnaholm efter många om och men med flera felkörningar i Smålands djupa skogar. På lördagen åkte vi ut till Rödjenäs och blev en ännu större skara. Med mycket röj, svett, snö och skratt klarade vi av den kvällen galant. Vi badade bastu och badtunna, vilket var sjukt mysigt.
Idag ska jag inte göra någonting, känner mig fortfarande helt förstörd, både i fysiskt och psykiskt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0