Lista.

Eftersom jag är alldeles för trött för att redogöra för vad jag gjort sen sist så ska jag komma på en egen liten lista.
Något som gör mig glad - Att läsa igenom snälla saker folk har skrivit till mig.
Något som gör mig ledsen - Att det är två år kvar tills jag är färdigutbildad.
Någon jag saknar - Alla vänner hem i från och framför allt Alex.
Något jag saknar - Att vara inspirerad till fotografering.
Något som får mig att skratta - Trissreklamen när tanten drar fram ett dragspel.
Något som jag inte ser fram emot - Nästa termin.
Något som jag ser fram emot - Att bli med katter.

Kommentarer
Postat av: Karroh

Hahaha trissreklamen får mig att asgarva med. Samt att jag asgarvar vid tanken på att jag halkade på Hemköp innan och rev ner massa bröd <3

2011-12-12 @ 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0