Åh Elin.

Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Elin Klanten Wernvik, du är underbar! Hur hade vi överlevt tonåren om vi inte haft varandra? Naiva, blåögda och coola. Det var vad vi var. Möjligt att vi fortfarande är men några erfarenheter rikare.
Våran high life-period. Åh Gud. Haha! Allt från Alanäs med makaroner och billigt vin till sena nätter i kyrkan som mynnade ut i ännu senare nätter på skolgårdar. Skateboards, stjärnor, sår, billiga armband, grön hårfärg och massa störda chattloggar på aftonbladet. Hur har vi klarat oss ur det där?

Ja alltså. Jag och Elin var nog en rätt giftig kombination. Vi kan fortfarande inte ses utan att ngåot händer. Vi skulle bara ut på krogen en snabbis i Kalmar, Elin körde och jag drack bara två öl. Ändå lyckas vi stöta på någon Elin inte ville träffa, en efterbliven kille raggade på mig (varför är det bara efterblivna som raggar på mig?) nä, stört är det. Bra men allmänt knäppt.

Det har inte alltid varit en dans på skateboards och kajal men vi tog oss igenom det och nu är vi starkare än någonsin!


I brist på en ny bild blir det denna som är från 2004 eller 2005.
Fina små flickor!


Kommentarer
Postat av: elin

Haha bästa bilden också ;) Vi var och förblir oslagbara <3<3

2011-02-10 @ 15:55:00
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0