Det snurrar!

Insåg att jag har haft fullt upp nu, ett bra tag. Imorgon ska jag försöka slappna av ordentligt på eftermiddagen/kvällen. Det är självstudier imorgon så Sanna ska göra en intervju med mig på förmiddagen och sen vid tre ska Ämma komma förbi och fixa Sims åt mig! <3 :D

Tiden mellan dessa två händelser så ska jag:
-Göra färdigt det sista på min analys som bara blivit liggande.
-Göra klart de uppgifterna jag har i Digital Bildbehandling. (Gjorde klart den första men tänkte att eftersom jag kan jobba i förväg där så borde jag göra det)
-Börja med min poetiska eller politiska parafras.

Sammanlagt borde de grejerna ta ett par timmar, på sin höjd. Med tanke på att analysen har legat orörd nu i en vecka så får jag faktiskt ta tummen ur. Städa och tvätta få vänta till helgen!

För första gången på alldeles för länge ska jag lyssna på härlig, lugn och upplyftande musik.

Jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0