Besök.

Nu har jag och Emil besök, av självaste Louis. Hon spontanhoppade på ett tåg upp hit från Hässleholm. Nu har vi spelat SkipBo i otaliga timmar, som sig bör när vi träffas.

Imorgon ska bli en halvproduktiv dag. Jag och Lollo har planerat att förbereda inför kommande kurser. Jag ska skriva ner en lista på vad jag behöver köpa, typ pennskrin, block osv. Kanske betala in materialavgiften eller köpa busskort. På kvällen har jag tvättid. Kul
Det verkar bli en helproduktiv dag när jag tänker efter.


Foto: Louis

Första bilden från Peset, vi firade en alldeles för tidig jul. Samma dag hade vi ett anförande ang. asiatiska religioner. Den enda negativa feedbacken var "tänk på hur ni klär er, jag kunde inte riktigt ta er seriöst med de där tomteluvorna".
Andra bilden är tagen när vi åkte tåg till Göteborg för att se Håkan Hellström. F.ö första gången jag var i Götet utan att det var skolresa. Träffade även Anton och Emma för första gången.

Kommentarer
Postat av: Anathema

Ni små poppare :)

2011-01-13 @ 11:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0