Tåget till Växjö.

Nu är det bestämt, vi ska till Växjö för att hälsa på Emils bror och faster Tina. Det ska faktiskt bli kul, jag har saknat det stället. Tina har en sån otroligt fin lägenhet! En femma/fyra mitt i stan (jag skriver femma/fyra då det är en femma från början men numera saknar den en vägg). Tina har också en väldigt fin smak när det gäller inredning, tycker jag! Kanske kan ta några bilder och visa :)

Sen vill jag uppmana alla mina kompisar att åka till Kalmar den 30e april, då ska Stormhold spela på The Rock och jag kommer vara på fett bra humör! :D

Nä, nu blir det att packa en liten resväska och spara början på min reklamanalys!

foto: Louis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0