Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

heh, ja alltså. Oj.

1, Av någon anledning kan jag få folk att tömma ut sina hjärtan till mig. Jag gör inte något jag tänker på, det bara är så.

2, Jag trodde att det var slappt att läsa foto på gymnasiet.

3, Jag hade jävligt fel ang. fotot.

4, Jag ser mig själv som någon blandning av indiepopare och hårdrockare men tycker om en massa r'n'b/radiomusik också.

5, Jag hatar att promenera men vill vandra i fjällen någon gång under mitt liv.

6, Jag avskyr värme men hatar snö minst lika mycket.

7, När jag var liten umgicks jag mest med killarna i klassen på rasterna. Jag var (nästan) den enda tjejen som inte var bollrädd.

8, Jag kan (typ) spela gitarr fast ändå inte.

9, Jag har gjort inbrott hos Pernilla medan hon sov när hon bodde i Missionskyrkan.

10, Jag har blivit slagen i huvudet av en lie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0