Dag 17 – Barndomsminne

Jag måste vart full hela min barndom för jag kommer inte på ett enda minne nu...
Eller jo! haha
Miserabelt att jag kommer ihåg det här men here it comes:

Jag och mormor hade vart i affären, det var en sommar någon gång runt 1997 tror jag. Vi är i hennes och morfars lägenhet och helt plötsligt är mormor borta! Vart är mormor? Jag går runt i hela lägenheten och tittar men hon är inte någonstans alls. Jag springer ut och ner i trapphuset och gråter som bara den. Jag sitter i trappen och lipar som satan och då kommer helt plötsligt mormors kompis och fårgar varför jag gråter, mormor är ju ute på uteplatsen och röker med de andra tanterna.

Kommer ihåg att jag skämdes som fan efteråt för att jag var så dum och trodde att mormor hade gått upp i rök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0