Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Ehm, alltså ah...
Jag vill inte vara ensam om detta så då tar jag ett med min partner-in-crime Elin.

Av någon anledning fick vi för oss att kasta lite ägg en kväll. Det hela slutade med att vi fick ett samtal om att vi skulle bli polisanmälda om vi inte... städade upp, tror jag..? I vilket fall, vi kunde inte lösa vårt lilla problem så vi köpte choklad och en blomma och skulle lämna till personen i fråga. MEN! på den adressen som vi fått fram finns inte rätt namn på dörren och det står inget på någon postlåda. Det enda som står som namn är "Friedland", vi fattar ingenting. Det slutar med att jag får ringa och prata med honom (tror jag talade in ett meddelande). Elin berättar vad som hände när vi skulle be om ursäkt för sin pappa och han utbrister "... men Elin, Friedland är märket på ringklockan..."
Jag kunde inte se Ingvar i ögonen på x antal dagar efter detta ^^'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0