Dagen.

Hur har jag haft det idag? Jo tack, jag har haft det jättebra!

Det var så underbart att få ligga och dra i sängen att det inte går att beskriva, även om jag hade ont i huvudet. Emil lockade med kaffe men vi myste lite först innan jag tog tag i det hela ^^ Käkade frukost och degade framför tv'n för att sedan bege sig ut i det fina vädret!
Vi gick ända upp till paradiset, hem till Lina och Peppe. Röda faran styrde mot Kalmar med ett stopp på min skola och sedan njöt vi av sushin till lunch. Fint ska det va'!

Efteråt halvsov jag i bilen och sen serverade jag Lina och Emil lite kaffe innan de stack iväg igen. Då passade jag på att baka en sjukt god chokladkaka med hasselnötter! Jag har gått och småätit på den hela kvällen nu ^^

Som sagt så tvättar jag nu och ska försöka ta tag i disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0