Past bedtime.

Ja, jag borde sovit för många timmar sen. fem timmar till och jag har dygnat! WUHU!
Sitter och dricker kaffe nu, försöker bli trött.

Har spenderat kvällen med att spela spel på Facebook, redigerat bilder och pratat sönder Filip över msn. Jag är glad att jag inte sparar konversationerna för shit, vi spårade ur nåååågra gånger! haha Det blev många "på tal om..."
Kul att prata mer med folk som man typ känner fast ändå inte. Vi har ju aldrig umgåtts, mer än festat ihop och de gångerna jag vart på deras spelningar :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Hade totalt glömt bort den fina genren Ska. Jag lyssnade på rätt mycket sån musik för fem-sex år sedan. Så nu när jag är nostalgisk är det Millencolin som jag plågar Emil med. :D


Hade lätt kunnat göra den här tatueringen på typ handleden eller kanske till och med i nacken..


Inspirationsbild!

För er som inte förstått det än (vilket kan bero på att jag inte klargjort detta) så kan man klicka på bilderna jag lägger upp för att komma till min källa weheartit.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0