Antipro och antianti.

Idag är jag väldigt anti-allt. Att folk medvetet använder uttryck som de vet om är stötande men gör det till sitt egna genom att försvara det, inte okej. Jag kan verkligen inte tycka det.


Utan att vara för negativ så kan jag meddella att jag (ännu en kväll) sitter med Bildbehandlings-uppgifterna. Som tur väl är det retuschering på gång men då vill jag ju prova CS5's nya funktioner. Varför kan jag inte bara nöja mig med det jag kan?

Imorgon ska vi till Konstmuséet i stan, det ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Frida

var det möjligtvis min facebook-status som var stötande? isf ber jag om ursäkt, men som jag skrev, det var enbart en motivation till mig själv. sen att folk reagerar på det, det är väl därför man skriver saker på facebook överhuvudtaget. för att få reaktioner. nåja, var inte meningen att verka stötande iaf, jag försöker inte framställa ätstörningar som en bra sak.

2011-05-17 @ 22:36:08
URL: http://nattstad.se/notasoldier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0