Bitter fucking sweet.

Jag vet inte riktigt vad som hände, mer än att jag skrev min lilla komplettering på fyra sidor. 

I vilket fall så bjöd jag in mig själv till Ämma eftersom hon skulle baka muffins, det blev kladdkakemuffins utan kladd och de satt som en smäck! 
Sen när jag kom hem gjorde jag ingenting alls, och vid fyra-femtiden satte jag igång med kompletteringen, jag skulle svara på 25 frågor, blev klar tjugo över nio. Hade en paus i fyrtiofem minuter när jag lagade mat och åt. Hur länge blir det, fyra timmar typ. Give or take a few.. fy fan! 

Imorgon är det föreläsning, tror jag, jag vet att vi har förmiddag i skolan imorgon men jag kunde inte bry mig mindre än nu. Åh! Hoppas att vi har Maria bara.. Orkar inte med Lars efter att jag skrev de där jävla svaren.

En cigg till sen ska jag sova.

Behöver en sån här kväll snart!

Kommentarer
Postat av: louise ström

dags att komma till gvd snart igen då!

2011-05-14 @ 16:32:05
URL: http://becauswhynot.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0