Det fina förhållandet!

Ibland undrar jag hur jag och Emil står ut med varandra. Igår och idag har jag fått mitt svar, vi umgås inte, vi pratar inte och vi lyssnar inte på varandra.

Scenariot igår var att jag frågade Emil om han mådde bra, jag fick svaret "Det var gott". Han lyssnar inte alltid på vad jag säger när han tittar på tv ^^
Idag valde han att prata med äggen han stekte till vår kvällsmat framför att prata med mig och nu insåg vi hur beroende vi är av internet.
Emil spillde ut ett glas rom och cola över skrivbordet och på vårt kära modem. Min (och hans) första tanke var "vad ska vi göra nu"? Om internet dör måste vi ju umgås. Fuuuu!
Haha!

Skämt åsido men så här är det när man bor ihop. Eller iaf för mig och Emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0