En lång dag.

Nu är jag färdig med plugget för idag. Klar med workbooken och allt! (okej, jag ska rita dit två-tre linjer på en grej)

Seriöst, detta har nog varit den längsta skol- och pluggdagen i min livshistoria. Jag vaknade och steg upp vid sju, åkte till skolan vid nio, kom hem strax efter fyra, började workbooka vid halv sex och är klar nu. Så sammanlagt har jag studerat typ nio-tio timmar. Shit. Det är rätt sjukt när man tänker efter!

I vilket fall så har jag lagt ner rätt mycket positiv tid på workbooken den här gången och det har inte varit så jobbigt att ta sig i kragen i alla fall. Jag vet inte varför men så är det!

Ett tryck jag gjorde under didaktiken. En hederlig potatis jag hittade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0