Fuck off nu kör vi!

Game's on bitches! Jag har en tredagarsbiljett till Sweden Rock, skolan flyter på rätt okej, vädret är fint och jag har världens bästa pojkvän. Bra dag!
Även om jag var sjukt trött första halvan av föreläsningen så blev den rätt intressant i slutändan. Efter lunch var halva klassen kvar och jobbade med parafraser och främmande kultur-arbetena. Det är sjukt underskattat måste jag säga. Jag är så glad att jag valde den här utbildningen.
Efter skolan så var det första jag gjorde att köpa biljetten, jag var tvungen att ha moraliskt stöd av Jessica. Satt bokstavligt talat och skakade så jag knappt kunde stava mitt namn på datorn. heh ^^ 
Sen ringde jag till både Alex och Robban och berättade de glada nyheterna! haha
Orkar inte skriva mer, ska måla på min dödskalle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0