Söndagsplugg.

Den här långhelgen har sannerligen gått fort! Det känns som att jag nyss tittade klart på Eclipse och ska sätta mig att stressplugga. Sen insåg jag att "hmm.. jag borde kolla checklistan" så det ska jag göra nu!

-Analys CHECK
-Litt. Sem.
-Fördjupning CHECK
-Hemtenta
-Tidsepok
-Fältstudie
-Bildbehandling
-Bildbehandling hemtenta

-Packlista SRF CHECK
-Packlista hem
-Midsommarlista CHECK

-Brors studentpresent
-Emils födelsedagspresent

Sitter med de sista frågorna till litteraturseminariet nu och när det är klart ska jag få tag i Carro och kolla om vi ska göra färdigt vår fältstudie-rapport. 

Förlåt för tråkig blogg nummer ett, men så här ser det ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0