Allmänt tjafs.

Ja allstå, vad har hänt på senaste tiden?
Vi har en massa film i skolan, filmanalys, filmproduktion och annat liknande. Vi ska även göra en serie och har imorgon litteraturseminare i Pedagogisk Filosofi. Utöver detta skriver vi naturligtvis Workbook och en hemtenta.
Jag väntar på att få in mina tjugo högskolepoäng och ska därför svänga förbi Christina imorgon och påminna henne om detta.

Jag har förgyllt min studentvardag genom att dela mitt liv med Alex numera. Det känns så sjukt att vi är tillsammans, från festivalbekanta till pojk- och flickvän. Hur som haver är jag riktigt glad! :)

weheartit

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Blir glad för din skull, när jag läser om dig och Alex.

Läser din blogg varje dag.

Kramar

2011-09-19 @ 22:57:19
Postat av: Alex

Så det kan gå :p

Fin text du hittat :)

2011-09-19 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0