Att vara fit?

Nä alltså, träna.. Det är ett sånt där nödvändigt ont jag cravar för tillfället. Igår satt jag och tittade på baddräkter eftersom jag är sugen på att börja simma igen. Eller igen och igen, sist jag simtränade var för sju år sen.

Sporter jag tränat, hur länge jag tränade och varför jag slutat.
Simning - Från att jag föddes -> 14 år. Det blev för mycket med simning och styrkelyft och gymnasiet och kyrkan. (Jag var aktiv inom Missionskyrkan förut).

Handboll - Tre/fyra år. Det blev tråkigt när mina kompisar slutade.

Fotboll - Tre träningar och en match. Insåg att jag tränade med folk som avskydde mig och skrek efter mig i korridoren under högstadiet.

Styrkelyft - Fem år. Jag tröttnade och var omotiverad och flyttade till Nybro.

Judo - Ett år när jag var 10-11 sedan ett år lite drygt under gymnasiet. Slutade för att Nina slutade, typ.

Ju-jutsu - En termin, slutade för att Astrid flyttade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0