En sån härlig dag!

Idag har också varit en sjukt härlig dag!

Jag hade fått in mitt csn imorse så innan skolan betalade jag hyran och min restskatt. Föreläsningen idag handlade om rapporten vi ska skriva under/efter vår VFU. Känner mig så sjukt peppad på att göra det, eller inte skriva själva åbäket men att få avverka ännu en termin på lärarutbildningen. Att vara ett steg närmre mitt framtida jobb.

Naturligtvis har jag peppat nästa helg också. Pratade med Clibbe i telefon precis och hon hade också haft en sjukt härlig dag. It feels good!
Om delad glädje är dubbel glädje, hur ska det då gå när vi är tre underbara människor tillsammans nästa helg? :D

Kommentarer
Postat av: Clibbe

Delad glädje trippel glädje nästa helg :D

2011-09-23 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0