Lathund.

Idag har vi alla i filmgruppen varit trötta! Carro kom hit i tid men vi orkade inte göra något själva, Ronja och Bella kom hit en halv timma sena till tiden vi satt och båda hade myskläder på sig. Så vi satte igång en kanna kaffe och pratade bort lite drygt en timma innan vi började med filmen igen.
Det visade sig att en av lägenheterna jag och Carro sökt är i samma hus som Bella bor i nu :D Det hade ju varit rätt fint att få den i sådana fall.

Igår när Calle var här började jag lite smått med min Workbook. Idag kom mina poäng in och jag har blivit registrerad på min utbildning igen. Nyss skickade jag mail till CSN och kollar när jag får min utbetalning på en stor summa pengar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0