You got the peaches

and I got the cream!
Jag har haft en sån fin helg. Den skulle ju bestått av pluggande men ah, jag läste lite igår morse iaf ^^
Jag och Alex har inte gjort något flashigt alls... Promenerat lite, tittat på tv, tvättat och lagat mat typ. Spelade iofs Yatzy och UNO innan.. räknas det?
Nu har jag redigerat typ hälften av bilderna jag hittade från Headbangers Night. Det var lite spännande att hitta en mapp i datorn som jag inte har lagt märke till innan. De ligger på facebook och kommer snart upp mina favoriter på fotobloggen.
Imorgon är det filmlära i skolan, alltså hur man filmar och redigerar film. Det ska bli riktigt roligt att testa något helt nytt. Jag har ju bara tryckt på rec-knappen de få gångerna jag ens varit närheten av en videokamera xD haha
Grattis till bästa gubben Rolle som tog två medaljer på Veteran-SM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0