Förbereda sig, vad är det?

Ja, att förbereda sig, jag tror alltid att det är min grej i vanliga livet men inte när det gäller mitt liv som student. Imorgon har jag litteraturseminarium på Tekniken, jag har läst halva boken (knappt) och börjar nu skriva på mitt skriftliga arbete som ska lämnas in innan seminariet. BRA EMELIE!

Jag kan planera allt annat in i minsta detalj, till exempel när jag åker till Alex var och varannan helg tänker jag ut vilka kläder jag ska ha på mig från insidan till jacka och skor. Varför kan jag inte ha samma framförhållning när det gäller skolan?! Åååååh!


På måndag och onsdag har vi tenta i fysik resp. kemi, jag åker till Alex på torsdag och har inte kommit igång med tentaplugget än. BRA EMELIE! (igen)
Nu ska vi se om jag kan ordbajsa tre A4 eller om jag måste dö i en olycka innan lunch imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0