Två månader.

Två månader har gått sen jag unicefbloggade.
Anledningarna till att jag knappt skriver något är för att mitt livt är i ett väldigt monotont skede, det består av plugg/skola, Alex, sova, telefon.
Just nu sitter jag och summerar och renskriver mina anteckningar inför terminens sista tenta som är på fredag. Nästa tisdag åker jag till Sweden Rock och det känns oerhört skönt. När jag flyger till Stockholm på fredag vet jag att sommaren är här och jag får en bra start. Det enda som känns konstigt är att jag inte ska vara hemma. Jag börjar inse det mer och mer, att jag saknar mina vänner så sjukt mycket. Därför gör det lite ont när jag vet att Robban inte ska med på SRF, åker ju dit med honom i vanliga fall men i år blir det jag, Alex, P-M, Jannica och folk jag inte känner. 
Det kommer bli roligt ändå, men konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0